Wednesday, December 29, 2010

again......

suka pulak ye buat benda alah nih.. x de keje? x boleh tido..my brain cannot stop working..jadi baik aku gunakan dengan baik..


tag ini daripada syazana fuzi.
  1. Bekas kekasih saya :: tiada. tp pidot asyik mintak break.urghhhhh...
  2. Saya sedang mendengar :: heartless nyanyian the fray.
  3. Mungkin saya patut :: tido sekarang sebab dah pukul 5subuh.
  4. Saya suka :: gigit gulagula bukan hisap. 
  5. Sahabat-sahabat saya :: sayang dan benci
  6. Saya tak faham :: diri sendiri.
  7. Saya kehilangan :: idea sekarang ini.
  8. Ramai yang berkata :: "aku sayang kau" tapi benar benar bermakna dalam hati ke?
  9. Cinta itu adalah :: satu.
  10. Di suatu tempat, seseorang sedang :: nyanyi lagu heartless di youtube
  11. Saya akan cuba :: jadi diri sendiri
  12. Perkataan SELAMANYA membawa maksud :: sampai bila bila 
  13. Telefon bimbit saya :: dah terkopek sana sini akibat jatuh terhempas berkali kali
  14. Bila saya terjaga :: mesti tido tadi saya bermimpi
  15. Saya paling meluat :: orang yang playsafe je memanjang..loser betul
  16. Pesta/parti adalah :: majlis suka suka yang sangat fana
  17. Haiwan yang paling comel pernah saya temui :: si burung hantu harry potter. Weasley's too!
  18. Peringkat umur yang paling menyeronokkan saya ialah :: 21. mak + ayah buat surprise birthday party!!!
  19. Hari ini :: aku nak kemas bilik.bersepah kot!
  20. Malam ini saya akan :: mulakan pengembaraan ugly betty season II
  21. Esok pula saya akan :: sambung pengembaraan
  22. Saya betul-betul inginkan :: kesederhanaan yang semua
  23. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :: huhu..kenapala muka aku penuh jerawat?? sigh* T_T
  24. Pusat membeli-belah atau arked permainan :: panggung wayang seronok jugak
  25. Makanan Barat atau Jepun? :: gulai tempoyak dari negara mana?
  26. Bilik yang terang atau gelap? :: ntah
  27. Makanan segera adalah :: maggi kari..sedapnya!!!
  28. Ayat terakhir yang anda telah katakan pada seseorang :: xmaw..owank xmaw
  29. Siapa yang anda ingin tag :: irma.*ko sorang je pon akan baca! HAHA!*
p/s:: somewhere somehow otak aku memerah keringat yang agak meletihkan..ughhh..tidolah...

2 comments:

MiSz aNaiErMaiEra said...

ohohohoho..taw2 jew..ak akn bc..hahahaha..

Nur Farhah Mohd Ghazali said...

ye aku tau.haha =)